Amprente

Oamenii din viata mea sunt o simfonie,

Cantata de catre ingeri ce se intrec prin zapada pana la brau

Oamenii din viata mea imprastie in jurul lor miresme dulci acrisoare

De portocale, scortisoara si mere verzi

Oamenii din viata mea au gust limpede de roua

Asternuta pe pleoapele deschise catre o noua zi

Tot ei pasesc spre ceilalti cu incredere

Se furiseaza strengar in cele mai neumblate colturi ale sufletului

Cu picioare desculte, clazi si moi, veseli sau tristi

Imi calca , rand pe rand, fiecare bucatica din suflet

Sub picioarele lor, totul ramane curat, lin, neinchipuit de divin

Oamenii din viata mea rasar de preturtindeni,

In fiecare zi tot mai multi

In fiecare zi tot mai aproape

Si astfel, ma inchin lor

Fericirea se masoara intotdeauna

In distantele dintre sufletele noastre.

 

Lasă un comentariu